wtorek, 28 kwietnia 2015

Część, cześć i czołem!

Czas się przedstawić!

Więc, ekhem, ekhem, jestem Tyvsa, małe wnerwiające stworzenia, które zatrudniła do pracy, jakże kochana Wiktoria. Mam tu pomagać i zarażać was swoją charyzmą. Jaj!
Widzicie te niebiesko-białe coś, co aktualnie jest na tym blogu?
Jeżeli tak, to wiedzcie, że ja stworzyłam ten szablon i zabraniam go tykać... a jeżeli nie, to polecam zgłosić się do najbliższego dentysty... a nie zaraz... tego okulisty!
Zapewne powinnam jeszcze coś o sobie napisać, bo tak chyba wypada... więc jestem dzieckiem lubiącym pisać, czytać, rysować, śpiewać... tak jestem "utalentowana". Prowadzę dużą ilość blogów, których wam tutaj nie przedstawię, bo nie mam po co.
Czym jest dla mnie Trylogia Czasu?
Jednym z nieodłącznych elementów życia i czymś przez co, zaczęłam nie wymiotować (tak jestem kulturalna xD) tenczem, gdy tylko czytałam słowo "miłość".
Tyle powinno wam wystarczyć, a jak nie to polecam zatrudnić detektywa, który będzie mnie szpiegował. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła, moi drodzy!


Dziękuję, do widzenia, papa,
Tyvsa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz