piątek, 31 stycznia 2014

Zdjęcia i komunikat

Niewiem czy widzieliście te zdjęcie, czy nie, ale ja postanowiłam je dodać



I tylko takie pytanie: czemu nie komentujecie, czemu mam coraz mniej wyświetleń?
Dodałam rozdział opowiadania? Dodałam 
Zmieniłam wygląd bloga? Zmieniłam
To dlaczego nikt nie komentuje. Czemu nikt mi nie pomaga prowadzić bloga? Bo chyba wiecie, że blog to nie tylko wypociny jakiejś jednej nastolatki która, tak poprostu pisze na nim co chce. Blog to ludzie, którzy czytają, komentują, i udzielaja porad. Kiedy oststnio zapytałam się, dlaczego nie komentujecie, odpowiedzieliscie że dlatego, bo nie piszę opowiadań. Ok, rozumiem. Napisałam rozdział i jawnie przyznałam sie że kończą mi sie pomysły. Potem zapytalam czy może wy macie jakies pomysły. A w dopowiedzi cisza. Tak samo jest jesli chodzi o nowy wygląd bloga. Nic. Zastanawiam się czy w ogóle ktoś to czyta i czy nie zawiesić bloga. Bo naprawdę, nie ma sensu poświęcać czas czemuś, co nikt i tak nie przeczyta. Musicie wiedzieć że bardzo kocham tego bloga, razem z nim przeszłam najważniejszą część mojego życia (to tylko 5 miesięcy, ale w te 5 miesięcy wydarzyło się więcej niż w przeciągu całego 2012r.) i byłoby mi naprawdę trudno go zawieszać. Pomóżcie, proszę
~Truski♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz