poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Filmiki z fragmentami filmów

Och jak dawno mnie tu nie było.... Jak ja się za wami stęskniłam <3 Przepraszam że jestem osobą bez serca i nie napisałam nawet słówka od bardzo dawna, ale sami wiecie jak to jest... ciągłe wyjazdy do rodziny, obozy, kolonie... ale spokojnie, nie zapomniałam o was :D Podczas moich beztroskich wakacji często szperałam po Internecie w poszukiwaniu nowinek o premierze Błękitu szafiru i.... znalazłam BARDZO DUŻO :) Ale wszystko należy dawkować w bezpiecznej ilości tak żeby nikt nie podupadł na zdrowiu przez nadmierną dawkę hormonu szczęścia spowodowaną Saphirblau ;) Więc zaczynam od broni wagi ciężkiej czyli FILMIKAMI <33333

Rozwiń post :)






























2 komentarze:

  1. Kocham, kocham, kocham <3 Już nie mogę się doczekać. Przez to czekanie zejdę chyba na zawał ;)
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń