czwartek, 30 października 2014

Saphirblau online!!!! Błękit szafiru online!!!!

O MÓJ BOŻE!!!
Tak to ten dzień. Ta godzinka!
Mam zaszczyt przedstawić Wam link do pełnego filmy ONLINE!!!
Przyznam Wam się że kiedy tylko włączyłam pierwsze minuty od razu zaczęłam płakać jak bóbr ze wzruszenia :')
Ta wersja filmu ma niestety małą wadę - ma lektora rosyjskiego! Ale jeżeli dla was (po tylu miesiącach oczekiwań) nie istotna jest wersja językowa to proszę - http://vk.com/rubinrotfilm
Dobrej zabawy! :*

P.S. Napiszcie jak wrażenia po "pierwszym razie" ;)

17 komentarzy:

  1. Obejrzę. Ale również sprawdzę czy da się ściągnąć z polskimi napisami

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to obejrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to obejrzeć????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste! :) Wchodzisz w linka i wyświetla ci się profil jakiejś osoby. Następnie zjeżdżasz myszką w duł tak długo dopóki nie pojawi ci się post z filmem (Obrazek Raphaela z trójkątem w środku) XD

      Usuń
  4. http://cdnb.kinotochka.net/video_mp4/films/2014/Saphirblau/14010d694524a077b66932ac8fb6423e/Saphirblau.mp4 jest ktos w stanie przetłumaczyć? Prosze<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) czy jesteś w stanie jakoś pobrać ten film i załatwić polskie napisy bo nie umiem na niego wejść każe mi sie logować :( odpłatne to jest?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Macie jakiegoś innego linka bo tam trzeba się logować. Niestety przez fb mi nie działa, a jeśli chcę zalogować się normalnie muszę podać numer telefonu, a nie chcę tego robić. Jak wy się logowaliście? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy są może do tego polskie napisy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ktoś znajdzie ten film z angielskimi napisami, to proszę o odpowiedź pod tym komentarzem, bo może uda mi się to przetłumaczyć na język polski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj miałam okazję obejrzeć film. Szkoda tylko, że po rosyjsku. Czy wiadomo kiedy można się spodziewać filmu z polskimi napisami? I jeszcze jedno pytanie: Czy będzie trzecia część?

    OdpowiedzUsuń
  10. film dostepny za darmo online na tvline.pl i na innych polskich stronkach jak kinoman tez

    OdpowiedzUsuń
  11. http://zalukaj.tv/zalukaj-film/21632/blekit_szafiru_saphirblau_2014_.html z polskimi napisami

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.kinoman.tv/film/blekit-szafiru z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, czemu "Czerwień rubinu" i "Błękit szafiru" nie ma w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wie ktoś, czy jest gdzieś bez lektora rosyjskiego? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W piątek tj. 1 maja na TVP 1 będzie lecieć Czerwień rubinu :)

    OdpowiedzUsuń