niedziela, 20 września 2015

"Między teraz a wiecznością"

Witam wszystkich!!!

Skończyły się wakacje, zaczął rok szkolny. Powróciły obowiązki, wymagania, brak czasu. Ale ja nie zaprzestaję czytania książek. Ostatnio kiedy byłam w bibliotece moje oczy dostrzegły „Między teraz a wiecznością”. Okładka łudząco przypominała okładki Trylogii Czasu, przeczytałam opis i książka na tyle mnie zaintrygowała, że postanowiłam ją wypożyczyć.
Książka wydana przez wydawnictwo Egmont, również niemieckiej pisarki - Marie Lucas, wydana w 2014 roku, jest częścią serii „Poza czasem”, która obejmuję takie tytuły jak „Magiczna gondola”, „Gorączka”, „Nieskończoność” czy „Cienie na księżycu”.


„A jeśli mieszkańcy zaświatów chcą ci coś powiedzieć...?
Szesnastoletnia Julia najchętniej zapomniałaby o swoim dotychczasowym życiu. Dlatego w nowej szkole udaje beztroską dziewczynę z zamożnej rodziny i znajduje sobie przyjaciół, którzy nie zadają zbyt dużo pytań. Wkrótce zdobywa też chłopaka – przystojnego, popularnego Feliksa.
Niestety Julia nie może przestać myśleć o Nikim, którego poznała pierwszego dnia szkoły. Chłopak najwyraźniej skrywa jakąś mroczną tajemnicę, bo wszyscy schodzą mu z drogi i nikt nie chce o nim rozmawiać.
Pewnego dnia Niki zagaduje Julię. Ma dla niej wiadomość od jej dziadka. Tyle, że dziadek Julii nie żyje...

Cudowna wywołująca gęsią skórkę historia miłości.”
„Między teraz a wiecznością”
 

Już ją przeczytałam i powiem szczerze mam mieszane uczucia. Ale nic więcej nie zdradzam, jeśli kogoś zaciekawiłam to dla zaspokojenia ciekawości polecam przeczytać. A może ktoś czytał, albo ma zamiar przeczytać, jeśli tak to zachęcam do dzielenia się swoją opinią na temat twórczości pani Marie Lucas.


Może Wy mi coś polecicie?? :D

Pozdrowienia :*

2 komentarze:

  1. Czytałam tę książkę i moim zdaniem była beznadziejna. Pełno dziwnych i niedokończonych wątków. Nie wiem dlaczego dołączyli ją do serii "poza czasem" skoro nie dotyczy w ogóle podróży w czasie. Dodatkowo główna bohaterka jest beznadziejna i wg mnie fałszywa. Jedna z najgorszych książek jakie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam serię poza czasem ale na tą książkę nie natrafiłam. Może chwycę za nią. ;-)
    A seria po za czasem obejmuję :
    "magiczna Gondola"
    "Złoty most"
    i
    " Ukryta brama"
    Te książki są autorstwa Evy Völler. Również Niemiecka Autorka polecana przez samą Kerstin Gier. :)

    OdpowiedzUsuń