czwartek, 1 stycznia 2015

Sczęśliwego Nowego Roku 2015!!!

W tym nowym roku, pragniemy życzyć Wam nieprzemijającego szczęścia, wielkiej miłości oraz wytrwałości w stawianiu czoła codziennym wyzwaniom.

 Niech Nowy Rok przyniesie Wam spełnienie najskrytszych marzeń, powodzenie w postanowieniach noworocznych i sprawi, że radość i pogoda ducha nie będą Was opuszczały nawet na krok

Życzą Wam autorki bloga :D


 

Ile w Chinach Chińczyków, jak dużo w Indiach koralików, ile w Naszej ojczyźnie bocianów, jak wiele w Turcji dywanów, ile piasku w Maroku, tyle szczęścia w Nowiuteńkim Roku!

4 komentarze:

  1. Przepraszam,że komentuję z anonimowego, ale muszę, po prostu muszę to napisać. Kilka godzin temu znalazłam tego bloga i stwierdzam,iż jest on cudowny. Najbardziej podoba mi się opowiadanie i pomysł na kontynuację trylogii. Proszę,napisz część dalszą tej sytuacji. Nie zrażaj się komentarzami o błędach, bo każdy je popełnia. Jejku, nie będę mogła spać w nocy-tak mi się spodobało twoje opowiadanie.
    Szczęśliwego Nowego Roku c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Och kochane bardzo Wam dziękuję :) Sylwester mój był wspaniały, a Wasz?? Rówież życzę Wam wspaniałęgo roku 2015, aby spełniły się wasze marzenia, abyście zakończyły szkołę z dobrymi wynikami. Życzę wam również wspaniałych chłopaków..i żebyśmy razem trwały w miłości i uwielbieniu do "Trylogii czasu"..Wszystkiego najlepszego :*♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;) Bloga znalazłam wczoraj, ale byłam tak ciekawa że już wszystkie wasze posty przejrzałam i są naprawdę świetne :D A co do filmu Saphirblau obejrzałam i bardzo mi się spodobał ;) No ale wracając do waszego bloga to opowiadanie które jest tu pisane jest cudowne :* Mam nadzieję że bd ciąg dalszy ;) No to czekam na kolejne posty :)
    Pozdrawiam ;*
    Agaa W ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy tego bloga!!! Dlatego nominujemy was do LIBSTER AWARD!!!
    Więcej informacji tutaj:
    http://trylogia-czasu-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń