sobota, 12 kwietnia 2014

Cytaty ( część I )

Na początek kilka cytatów z Czerwień rubinu.

„- Gotowa, Gwendolyn? - zapytał w końcu. Uśmiechnęłam się do niego. - Gotowa, jeśli i ty jesteś gotów.”

„Rubin to początek, lecz i zakończenie.”

"- Jest w nim zakochana. - Nie, nie jest. - Ależ tak, jest. Tylko jeszcze o tym nie wie."

"- Hej, a to co za wózek? - Gordon gwizdnął cicho przez zęby. - Może te plotki, że córka Madonny chodzi do naszej szkoły, oczywiście incognito i pod fałszywym nazwiskiem, są jednak prawdziwe?
- Jasne. - Leslie wzniosła oczy do nieba. -I dlatego przyjeżdża po nią limuzyna. Żeby się nikt nie połapał z tym incognito."

"Świadomość czyni nas tchórzami."

"- Reszta mnie nie widzi - powiedział mały duch.
- Wiem. Mam na imię Gwendolyn, a ty?
- Dla ciebie wciąż jeszcze doktor White.
- Mam na imię Robert.
- To bardzo ładne imię - zauważyłam.
- Dziękuję uprzejmie - powiedział doktor White. - Za to ty masz bardzo ładne żyły."

"- Charlotta zawsze robiła to, co jej mówiłem. Ty tego nie robisz. A to jest bardzo męczące. Ale też w pewien sposób zabawne. I słodkie.
Tym razem z równowagi wyprowadziło mnie nie tylko jego spojrzenie."

"- Te tam na górze to twoje przyjaciółki? Coś mi sie zdaje, że jedna właśnie mdleje.
O mój Boże.
- To Cynthia Dale - powiedziałam, nie odwracając się. - Cierpi na podwyższony poziom estrogenów. Jeśli jesteś zainteresowany, mogę cie z nią poznać.
Uśmiech Gideona stał się jeszcze szerszy.
- Może jeszcze do tego wrócimy."

"Nie bójcie się, opętani ezoteryczną manią pseudonaukowcy i fanatyczni wielbiciele tajemnic nie gryzą."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz