piątek, 4 kwietnia 2014

NABÓR!!!!

Pisze tego posta żeby przypomnieć wam o naboże który razem z Anką usiłujemy przeprowadzić. Ale niestety nie udaje nam się. Nikt się nie zgłosił, nikt nie zadał nawet pytania a nabór kończy sie za ok. 1h.

Chcę wam przez to powiedzieć, że rozpoczyna się okres wzmożonej pracy nad poprawianiem ocen i ani ja, ani Ania nie będziemy miały tyle czasu co wcześniej na pisanie. Już chyba teraz zauwarzyliście że posty dodaje BARDZO późno. Mam przez to komunikat taki, że jeżeli nie dojdzie do mnie żadne zgłoszenie będę musiała (z bólem serca) ograniczyc dodawanie postów.

Tak, wiem jak to brzmi, ale to nie jest szantaż :) chcę was tylko o tym powiadomić. A tutaj macie cały post o naboże:

"Kochani i kochane, oto zwiastuję wam nabór na administratora! Razem z Anką podjęłyśmy decyzje o nowej osobie na naszym blogu. Jak sami widzicie Ania ma mało czasu na bloga,  a ja się już sama w tym gubie (to z braku czasu) więc potrzebujemy pomocy.
Jeśli jesteś zainteresowany,  wyślij na mojego maila podanego w zakładce "kontakt" swoje CV. 
Co powinno ono zawierać?
Przede wszystkim informacje o tobie np.
Jak masz na imię?
Ile masz lat?
Jakie jest twoje hobby itp.
Ile czasu mógłbyś poświęcaç na bloga?
Czy będziesz dodawał posty codziennie, czy co pare dni?
I czy chociaż ODROBINKE umiesz niemiecki :D
Na zgłoszenia czekam do piątku,  do godziny 19:30. Ogłoszenie wyników w niedziele o 12:00.
Czekamy na was
~ Viki i Anka ;)"

Została godzina :) Rozpowszechnijcie, udostępnijcie,  powiadomcie znajomych, bo może ktos właśnie w tym blogu odnajdzie swoją "pierwszą miłość" <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz