niedziela, 6 kwietnia 2014

Trzysetny post i wyniki nadoru

Witajcie kochani!
Ten post jest postem jubileuszowym, w związku z dwoma wydarzeniami.

Pierwsze:

Ten post, jest dokładnie Trzysetnym postem na naszym blogu! Zakładając bloga nawet o tym nie śniłam :D Bardzo dziekuje Ani, za to że zgodziła się przyłączyć do bloga i razem ze mną tworzyć go najlepiej jak potrafii. Następnie dziękuję wam, za to że jesteście z nami, że dopingujecie nas, jak nie komentarzami, to liczbą odwiedzin naszego bloga! Gdyby nie wy, już dawno rzuciłabym bloga i nie doszłoby nawat do współpracy z Anką :) Wiem, że jeżeli czytacie inne bolgi to możecie zauważyc że one nie świętują tak małych jubileuszów, ale dla nas jest to wielke osiągnięcie! Naprawdę bardzo wam dziękuję!


I jeszcze druga sprawa:

Pomimo coraz większwj liczbie odwiedzin i komentarzy które nas bardzo motywują, razem z Anią mamy coraz więcej pracy w szkole i w domu, więc za bardzo nie mamy już tyle czasu na prowadzenie bloga, więc podjęłyśmy decyzję o przeprowadzeniu naboru na admina.
Zgłosiły nam się dwie zupełnie różne, ale wspaniałe dziewczyny. Ja byłam rozdarta do tego stopnia że niemogłam spać do czwartej rozmyślając nad pytaniem "Którą z nich wziąść?" Ok. wpół do piątej wpadłam na wspaniały pomysł którym wczoraj podzieliłam się z Anka a ona się na to zgodziła. Wynik jest taki ich bierzemy was dwie!

Myślę że to najlepszy pomysł, bo im nas więcej tym lepiej :P 

Jak to będzie wyglądać:

Cassandra Follow - adminka + (jeżeli się zgodzisz) oprawa graficzna (pisałaś że lubisz malować, więc musisz mieć w sobie "to coś" do sztuki) ale wszystkie zmiany do skonsultowania z WSZYSTKIMI adminkami :)

 Weronika Przygoda - adminka + (jeżeli się zgodzisz) tłumacz prostych tekstów :)

Dzięki dziewczyny że sie zgłosiłyście.
Sprawdźcie  swoją pocztę na gmailu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz