czwartek, 10 kwietnia 2014

MAMY TRAILER FILMU!!!!

Po obejżeniu tej zapowiedzi jestem niezdolna do niczego! Jak chyba zauważycie mogę pisać nie gramatycznie i z błędami bo właśnie przed chwilą skończylam oglądać zwiastun! Nie jestem w stanie nic o tym więcej powiedzieć. Jestem "wrakiem" czlowieka.

Niestety nie ma tego JESZCZE na YT ale dla psyhofana trylogi nie ważne gdzie jest, ważne że w ogóle jest :DDDDD

Podaje link do zwiastunu TUTAJ

Życze miłych wrażeń <3 

O zwiastunie poinformowała nas Maria na swoim Twitterze


P.S. Post związany z moimi odczuciami co do zwiastunu napisze później (jak tylko mój mózg wruci do normalnego stanu, a serce przestanie bić 210 na minute)


5 komentarzy:

  1. OMG cudo <3 *.*
    Oglądałam go 947637523693 razy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! A za każdym razem znajduję nowy szczegół i pytam się samą siebie dlaczego w czasie tych 6464464788474 razy tego nie zauważyłam XD

      Usuń
    2. Heh :) Już nie mogę doczekać się premiery :D

      Usuń
  2. Jest już na YT, nie mogę się doczekać filmu, obejrzę go nawet po niemiecku jak nie będzie od razu z napisami. Aaaa czekam z niecierpliwością!!!!(moja koleżanka ma urodziny 8 sierpnia, ale się złożyło;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wolę obejżeć film po niemiecku, niż czekać na niespełnioną polską premierę.
      P.S. Złóż życzenia swojej koleżance od całej redakcji :D

      Usuń