piątek, 2 maja 2014

Blogowe sprawy

Siemka!
Pisze tego posta na szybko bo zaraz wyjeżdżam, więc przepraszam za wszystkie popełnione błędy, ale muszę przedstawić wam dwie, bardzo ważne blogowe sprawy:

1. Przepraszam was za zaniedbywanie bloga i coraz mniejszą ilość postów, ale ja (Victoria Herondale) prawie w ogóle nie mam czasu wolnego w którym mogłabym bardziej sie rozpisać. W moim przypadku potrwa to max do końca pierwszej połowy czerwca, bo jak wiecie zaczął się okres poprawiania ocen ;(

2. Mam coraz większą pewność że przydałoby się zmienić adres blogo. Pisałam wam o tym wcześniej, ale nikt tego nawet nie skomentował, więc porzuciłam ten okres na jakiś czas, ale teraz znów jestem przekonana ze przydałabysie zmiana. Moim zdaniem powinno być coś w połączeniu słów "Trylogia czasu", "Rubinrot" i "Polska" lub "Pl". Decyzja o tym jak powinno to wyglądać należy do was. Piszcie w komentarzu swoje propozycje. Jeśli nie wiesz jak to powinno wyglądać kieruj sie przykładem:

Trylogia-czasu-polska.blogspot.com

Życze miłego długiego weekendu

P.S. Jeżeli którekolwiek z dziewczyn administratorek nie poinformowałam o zmianie, to przepraszam. Jeśli nie podoba ci się pomysł to poprostu napisz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz