wtorek, 20 maja 2014

Tak troszkę nie na temat...

Hej :)
Jak mówi tytuł będzie to troszkę nie na temat, ale pomyślałam, że nie zaszkodzi :)
Wczoraj jadąc metrem widziałam dziewczynę wyglądającą IDENTYCZNIE jak Maria, czyli nasza filmowa Gwen!!! 
Tylko fryzurę miała inną ;)
W pewnym momencie miałam nawet ochotę poprosić ją o zdjęcie, ale stwierdziłam, że to lekka przesada ;)

A tak z innej beczki:
Wydaje mi się, że jeszcze nikt tego nie wstawiał więc:

To chyba oczywiste kto jest na tym zdjęciu :)


I jeszcze jedno:
Który plakat bardziej Wam się podoba?


Mi osobiście podoba się najbardziej  Gideon z "Błękitu" i Gwen z "Czerwieni" :)

Pozdrawiam
Cassandra

Ps. Oba zdjęcia pochodzą z fanpage na facebooku https://www.facebook.com/pages/Czerwie%C5%84-Rubinu/142522605896117?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz