środa, 28 maja 2014

Nazwa fandomu - wyniki

Ostatnią akcją jaką przeprowadziłam był wybór nazwy fandomu dla nas tj. dla fanów TCz :) Jak już pisałam wpłynęła do mnie jak na razie tylko jedna nazwa i poprosiłam was żebyście wyrazili swoją opinię na jej temat. Bardzo się cieszę że wynik był tak jednogłośny.
TAK - 5 komentarzy
NIE - 0 komentarzy
Wiec można już powiedzieć że należycie do kolejnego (lub pierwszego) fandomu ;)


P.S. Bardzo wam dziękuję za tak liczny udział w akcji. Naprawdę się tego nie spodziewałam.
P.S.S. Bardzo wam również dziękuję za to, że wchodzicie na bloga mimo tego że posty pojawiają się coraz rzadziej i są mizerne, ale musicie zrozumieć, że zaczął się okres poprawiania ocen i nie wszystko co musimy wiedzieć, tak naprawdę, mamy w głowach, dlatego musimy zacząć uzupełniać wiedzę, przez co brakuje nam czasu (mi brakuje czasu na cokolwiek innego poza nauką)
P.S.S.S. Postaramy się wszystko nadrobić w wakacje ;)

3 komentarze:

  1. POJAWCIE SIĘ NA TT TAM SIĘ "POŁĄCZYMY "
    #rubinators = tweetujcie i dajcie dobie follow

    OdpowiedzUsuń
  2. już chyba były jakieś rubinators :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno ;) Będzie drugie, ale lepsze, mądrzejsze i rodzinne :)

      Usuń