czwartek, 28 listopada 2013

Wywiad z Sofie De La Torre

Utwór nosi tytuł "Faster" i jest śpiewany przez Sofi de la Torre, która przyczyniła się w sumie 5 piosenkami na ścieżkę dźwiękową "Czerwień Rubinu"

Oto mały wywiad:


Q: Kto jest Sofi de la Torre?


Jestem 22 letnią piosenkarką z Las Palmas de Gran Canaria, Hiszpania.Mieszkałam w Londynie przez kilka lat i niedawno przeniosłam się do Berlina.Moje życie kręci się teraz wokół nagrania mojej debiutanckiej płyty "Mine", który robię w Londynie. Zarówno album i film wyjdzie w tym samym miesiącu, więc jestem tym bardzo podekscytowana.


Q: Twoje piosenki w "Ruby Red "- Jak to się stało?


Szansa, że moje piosenki pojawią się w filmie pojawiła się kiedy spotkałam Felix Fuchssteiner w Londynie.Był w mieście miejsc Skauting dla filmu i mieszkałam tam w tym czasie, więc spotkaliśmy się na herbatę, w pobliżu Tamizy.Rozmawialiśmy o książkach i filmie.Zarówno Felixowi i mnie naprawdę zależało na współpracy ze sobą nawzajem.Jestem super szczęśliwa że nam wyszło! 


Q: Wykonać dwie piosenek w filmie: Jakie to było doświadczenie?


To było bardzo fajne,nowe doświadczenie. Jeden z utworów, które wykonuje,odgrywa naprawdę dużo podczas romantycznej sceny między Gwen i Gideonem.To na pewno bardzo emocjonalna piosenka i jest to piękne doświadczenie wykonywania go.


Q: Ile napisałaś piosenek do filmu i gdzie szukałaś inspiracji?


W filmie jest pięć moich piosenek.Jeśli chodzi o inspiracje, myślę, że była to mieszanina różnych rzeczy, ale jak czytałam książkę przed pisaniem piosenek, a potem napisałam je z tym na uwadze, aspekt "czasu" i tak dalej, jest to na pewno uwzględnione.

Tak więc jedna z tych rzeczy mi się podobało najbardziej, gdy czytałam książkę to jak relacja między Gwen i Gideonem rozwija się niemal nie do pomyślenia na początku, do świadczenia o intensywnym i ryzykownym związku pod koniec, gdy obie postacie odkrywają się mając więcej wspólnego niż myśleli. To wspaniała historia którą warto się inspirować.

Q: Ruby Red ma wielu fanów - Czy myślisz, że polubią twoje piosenki w filmie?


Mam nadzieję, że tak!  Z mojej strony mogę powiedzieć, że naprawdę kochałam je pisać i myślę, że pasują do atmosfery filmu, bardzo dobrze. Otrzymasz trochę smaku to w zwiastunie, gdzie słychać fragment "Faster". Kiedy pierwszy raz go zobaczyłem, byłem bardzo podekscytowany, aby zobaczyć, jak dobrze pasuje do kontekstu filmu. Jestem tak podekscytowana,by ludzie mogli usłyszeć utwory! Będzie świetnie





Przypominam o wykreślance!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz