sobota, 8 marca 2014

Nowy wygląd bloga

OK,więc... jako, że nikt nie odpowiedział mi na pytanie "Który nagłówek lepszy" razem z Anią zadecydowałyśmy o tym same. Zgodnie stwierdziłyśmy, że bardziej rozpoznawalna jest druga propozycja, więc w końcu dzisiaj miarka się przebrała i same zmieniłyśmy nagłówek (żeby później nie było że się was nie pytamy o zdanie).



Nowe tło z kolei sama zmieniłam (tak, wiem, jestem samolubna) i was za to przepraszam ale nie mogłam znieść widoku bloga ze starym tłem. To tylko tymczasowe tło, bo nadal czekam na projekt mojej koleżenki (<3), ale nowet ono ma swoje znaczenie. Widać na nim londyńskie butki telefoniczne, a jak wiemy akcja książki rozgrywa się w Londynie, więc nie jest tak źle :). Jeszcze raz przepraszam za moją samolubną decyzję.

Pozdro
~Truski♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz